OVERVIEW     VORBITORI   AGENDA     INREGISTRARE
 
OVERVIEW

Marti, 13 octombrie, incepand cu ora 8:30, antreprenorii din Tirgu Mures si localitatile invecinate se vor intalni la Hotel PrivoSala Connect pentru a descoperi noi oportunitati de dezvoltare personala si a afacerii.

IMM ReStart - Descopera-ti potentialul propune managerilor si antreprenorilor dezbateri pe marginea subiectelor actuale de business, precum si prezentari ale oportunitatilor si instrumentelor utile in dezvoltarea afacerilor, oferind solutii concrete, resurse si informatii pentru acestea.

EVENIMENTUL SE VA CONCENTRA PE FACTORII CHEIE CU UN IMPACT MAJOR IN PERFORMANTA AFACERILOR.

 
CONFERINTA ISI PROPUNE SA OFERE CADRUL PENTRU:
 Dezbateri pe marginea subiectelor actuale de business
 Prezentari ale oportunitatilor si instrumentelor pentru dezvoltarea afacerilor
Acces la consultanta si know-how
 Networking cu potentiali parteneri de afaceri
 Training si workshop interactive pentru dezvoltarea personala
 Intalniri private si gratuite cu vorbitorii conferintei
 

Participarea este gratuita pentru primele 2 persoane inregistrate din cadrul aceleiasi companii.
Pentru mai mult de 2 participanti per companie, taxa este de 30 EUR + TVA / persoana suplimentara.

   

 

EY ROMANIA   TELEKOM   REI FINANCE ADVISORS
Noutati prevazute in codul fiscal
Optimizarea costurilor
Audit si taxe
Preturi de transfer
  Solutii pentru optimizarea costurilor
Inovarea si dezvoltarea continua a serviciilor Telekom
Flexibilitate si eficienta in afaceri
  Fonduri disponibile pentru afacerea ta
Formalitati de accesare
Ajutorul de stat pentru crearea locurilor de munca
KOMPASS ROMANIA   BSA | THE SOFTWARE ALLIANCE   BCR PENSII
Solutii pentru obtinerea informatiilor despre furnizori si potentiali clienti
Instrumente de direct marketing pentru dezvoltarea afacerii
Cum puteti obtine leaduri de vanzari
  Riscuri legale in caz de descarcare si/sau utilizare de software nelicentiat
Masuri de prevenire riscurilor
Cum se pot administra documentele necesare detinerii si utilizarii legale a software-ului
  Modalitati de motivare si retentie a angajatilor cheie in companie 
Importanta cheltuielilor inteligente pentru afacerea ta
Beneficii fiscale pentru compania ta
MICROSFT   ALLIANZ-TIRIAC ASIGURARI   BCR
 Beneficiile solutiilor cloud
 Mobilitate si resurse de date
Productivitatea angajatilor si protejarea datelor
 
  Solutii integrate pentru protectia afaceri
Pachete complete de solutii personalizate 
Siguranta si echilibru financiar
  Solutii personalizate pentru eficienta operatiunilor de zi cu zi
Flexibilitatate, eficienta si economie de timp 
Solutii complete de finantare pentru cresterea afacerii

 


 

 
VORBITORI
 
MODERATOR

RADU SOVIANI
Radu Soviani are 15 ani de experienta in presa economica - Tele7abc, B1TV, The Money Channel, Realitatea TV, Curierul National, Money Express - mai multe premii ale Asociatiei Profesionistilor de Televiziune si Radio (APTR) pentru cel mai bun jurnalist economic si multe nominalizari ale Clubului Roman de Presa (CRP) pentru cea mai buna emisiune economica.

 
AGENDA
 

08:30 - 09:00

INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR / WELCOME COFFEE

09:00 - 11:30

SESIUNEA I: CONSULTANTA FISCALA, FINANCIARA SI LEGISLATIVA

Cum sa optimizezi activitatea firmei?
Afla despre noile reglementari fiscale si legislative in 2015 - Razvan Ungureanu, Tax Manager, EY Romania
 Ce riscuri iti impacteza afacerea?
Descopera noutati despre asigurarea afacerii si managementul riscului - Marius Dan, Trainer, Allianz-Tiriac Asigurari
  Cat de importante sunt cheltuielile inteligente pentru afacerea ta?
Afla cum sa retii angajatii cheie in companie si cum sa gasesti solutii eficiente de finantare - Radu Morutan, Director Grup Retail, BCR Tg. Mures 
 Cum alegi partenerii de afaceri potriviti?
Afla despre insolventa si asigurarea de credit comercial - Iancu Guda, Services Director, Coface
 Te-ai gandit cum poti accesa fonduri europene?
Obtine ultimele informatii despre fondurile disponibile si formalitatile de accesare ale acestora - Roxana Mircea, Managing Partner, REI Finance Advisors


 


11:30 - 11:45

PAUZA DE CAFEA

11:45 - 14:00

WORKSHOP - Noua era a hiperconectivitatii - Stii cum influenteaza tehnologia  dezvoltarea companiei tale?

 Ai nevoie de solutii complete pentru business-ul tau?
Afla despre optimizarea costurilor prin solutii fixe si mobile adaptate afacerii tale - Vasile Voicu, Managementul Produsului Core Segment Business, Telekom Romania
 Cunosti aspectele legislative legate de utilizarea software-ului?
Afla despre gestionarea corecta a software-ului - Magda Popescu, Outside Counsel, BSA | The Software Alliance
 Office 365, Windows Intune, Windows Azure! Actiune sau reactiune?
Cum putem actiona proactiv, via tehnologiile curente, pentru a ne asigura ca business-ul se concentreaza pe productivitate si pe obiectul sau de activitate, si nu pe intretinerea si mentinerea infrastructurii - Mihai Dan Farcas, CEO, Expert IT, Partener Microsoft Romania
De unde obtii informatiile despre furnizori si potentiali clienti?
Afla despre direct marketing, generare leaduri de vanzari, comunicare si portalurile de business - Dumitru Ion, CEO, Kompass Romania


14:00 - 14:45

PRANZ & NETWORKING

14:45 - 16:00

SESIUNEA II: DEZVOLTARE PERSONALA - DESCOPERA-TI POTENTIALUL

Stii cum sa iti motivezi personalul pentru o performanta sustinuta?
Afla despre competenta, relationare si autonomie - Cosmin Joldes, Senior Consultant, Equatorial
Stii cum sa faci ca pretul sa nu conteze?
Psihologia vanzarilor poate fi o solutie - Elena Badea, Marketing Director, EY Romania

GALERIE FOTO

Inregistrare

 
 
Inregistreaza-te acum si participa la evenimentele doingbusiness.ro!
 


Organizator

 


 

Partener principal

 


 

Parteneri

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Parteneri media

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




CONTACT

Pentru mai multe detalii despre eveniment, va rugam sa trimiteti un mesaj colegelor noastre Silvia Codrea sau Madalina Popescu, telefon 021-317 03 90.

Participarea este gratuita pentru primele 2 persoane inregistrate din cadrul aceleiasi companii.
Pentru mai mult de 2 participanti per companie, taxa este de 30 EUR + TVA / persoana suplimentara.