Ultimul eveniment al seriei IMM ReStart - Resurse si consultanta pentru dezvoltare invita antreprenorii din sudul tarii la dezbateri interactive cu reprezentanti din top managementul unora dintre cele mai importante companii din Romania privind perspectivele de viitor ale mediului de afaceri romanesc, problemele actuale si cea mai potrivita abordare pentru a le face fata cu succes.

 

Conferinta aduce in atentia antreprenorilor si managerilor din departamente precum Financiar, HR, IT, Administrativ, Marketing sau Vanzari solutii concrete, resurse si informatii cu impact semnificativ pentru zonele cheie in dezvoltarea companiilor.

 

IMM ReStart - format interactiv,

cu trei componente complementare:

 

  • Consultanta, pentru zonele determinante in activitatea IMM-urilor
  • Resurse dedicate IMM-urilor, ce pot fi folosite pentru o dezvoltare accelerata
  • Training specializat si dezvoltare personala
  • NOU! Intalniri private in cadrul carora puteti primi consultanta gratuita

Cine sunt vorbitorii?

  • Reprezentanti ai autoritatilor nationale, locale si  ai asociatiilor profesionale
  • Consultanti din domeniile financiar, audit, fiscal, juridic, finantare, 
  • Reprezentanti ai companiilor care au dezvoltat solutii dedicate IMM-urilor 
  • Traineri specializati in furnizarea de know-how pe tematici de interes pentru intreprinzatori
  • Furnizori de resurse si solutii pentru dezvoltarea IMM-urilor

De ce sa participi?

  • Ai acces la resurse si solutii pentru dezvoltarea afacerii
  • Esti fata in fata cu experti si reprezentanti de top ai unora din cele mai importante companii din tara
  • Afli cele mai recente modificari legislative si ce beneficii si avantaje iti pot aduce acestea
  • Descoperi cele mai noi solutii in domeniul tehnologiei informatiei

 

NOU ! - INTALNIRI PRIVATE

Cu reprezentantii Bursei de Valori Bucuresti


  • Solutii de finantare prin bursa, adaptate IMM-urilor
  • Avantajele finantarii prin piata bursiera, ale listarii la BVB, costurile comparativ cu alte metode de finantare, solutii de finantare adaptate in functie de dimensiunea companiei si profilul de activitate al acesteia

Cu reprezentantii EY Romania


  • Afli detalii referitoare la beneficiile fiscale pe care le primesc investitorii incepand cu 2014
  • Ai acces la cele mai complete informatii despre schimbarile legislative
  • Afli raspunsurile la problemele generate de legislatia in vigoare

Cu reprezentantii BCR Pensii

 

  • Afli informatii detaliate despre o solutie de optimizare a costurilor cu angajatii
  • Ai acces la informatii cheie cu privire la fidelizarea si motivarea angajatilor
  • Afli informatii cu privire la cum sa imbunatatesti imaginea companiei ca angajator

Cu reprezentantii BSA | The Software Alliance


  • Riscuri legale si de alta natura in caz de descarcare, postare, instalare si/sau utilizare de software nelicentiat
  • Masuri de prevenire a acestor riscuri ce pot fi implementate intr-o companie
  • Cum se pot administra documentele necesare detinerii si utilizarii legale a software-ului
Speakeri confirmati
Moderator
Radu Soviani


Radu Soviani are 14 ani de experienta in presa economica (Tele7abc, B1TV, The Money Channel, Realitatea TV, Curierul National, Money Express), mai multe premii APTR (Asociatia Profesionistilor de Televiziune si Radio) pentru cel mai bun jurnalist economic si multe nominalizari CRP (Clubul Roman de Presa) pentru cea mai buna emisiune economica, in prezent ocupand functia de Purtator de Cuvant al A.S.F. 

Agenda

CONFERINTA - dezbateri & interactivitate

08:30 - 09:00

Inregistrarea participantilor / Welcome Coffee

09:00 - 11:00

Sesiunea I: Consultanta fiscala, financiara si legislativa

Strategii de dezvoltare si sustinere a mediului de afaceri local - Aurelian Gogulescu, Presedinte, Camera de Comert si Industrie Prahova

Ce beneficii fiscale primesc investitorii incepand cu 2014? - Gabriel Sincu, Tax Executive Manager, EY Romania

Cheltuieli inteligente - cum retinem angajatii cheie in companie - Melania Mirea, Director Executiv, BCR Pensii

Finantarea IMM-urilor prin bursa de valori - Ileana Botez, Director Comunicare & Marketing, Bursa de Valori Bucuresti

Asigurarea afacerii si managementul riscului - Cristina Avramescu, Director Regional - Regiunea Sud, Allianz-Tiriac Asigurari

11:00 - 11:15

Pauza de cafea

11:15 - 13:00

Sesiunea II: Resurse pentru dezvoltarea afacerii

Fonduri nerambursabile pentru companii -  Noua HG 332/2014 - Roxana Mircea, Managing Partner, REI Finance Advisors

Analiza avansata a datelor, predictie si suport pentru decizii rapide pentru management - Daniel Pana, Country Leader, SAS Romania

Microsoft Office 365 - Beneficii pentru afaceri - Geanina Vlasceanu, Director Vanzari, Netland Computers, (partener Microsoft Romania)

Aspecte legislative: utilizarea software-ului in companii. Gestionarea corecta a software-ului - Magda Popescu, Outside Counsel & Flori Gainuta, Legal Assistant, BSA | The Software Alliance

Solutii flexibile de business adaptate pentru fiecare companie - Alexandru Bratu, Manager Departament B2B, Altex Romania

Resurse si instrumente suport in mediul online pentru cresterea vanzarilor. Strategii de promovare si prospectare eficiente - Dumitru Ion, CEO, Kompass Romania

13:00 - 13:30

Pranz & Networking

13:30- 15:00

WORKSHOP - Motivarea si cresterea eficientei echipelor de vanzari & business development

Solutii pentru motivarea echipelor de vanzari si business development - Cosmin Joldes, Senior Consultant, Equatorial

Branding-ul Personal - element esential pentru succesul in afaceri - Elena Badea, Marketing Director, EY Romania

Galerie foto

Inregistrare

 
 
Inregistreaza-te acum si participa la evenimentele doingbusiness.ro!
 


Organizator

 


 

Co-organizator

 


 

Parteneri

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Parteneri media