Seria de evenimente IMM ReStart revine la Sibiu cu o noua conferinta dedicata stimularii business-ului romanesc, prin propunerea de solutii concrete, resurse si informatii cu impact semnificativ pentru zonele cheie ale companiilor.

 

IMM ReStart - format interactiv,

cu trei componente complementare:

 

  • Consultanta, pentru zonele determinante in activitatea IMM-urilor
  • Resurse dedicate IMM-urilor, ce pot fi folosite pentru o dezvoltare accelerata
  • Training specializat si dezvoltare personala
  • NOU! Intalniri private in cadrul carora puteti primi consultanta gratuita

Cine sunt vorbitorii?


  • Consultanti din domeniile financiar, audit, fiscal, juridic, finantare, 
  • Reprezentanti ai companiilor care au dezvoltat solutii dedicate IMM-urilor 
  • Traineri specializati in furnizarea de know-how pe tematici de interes pentru intreprinzatori
  • Furnizori de resurse si solutii pentru dezvoltarea IMM-urilor

De ce sa participi?

  • Ai acces la resurse si solutii pentru dezvoltarea afacerii
  • Esti fata in fata cu experti si reprezentanti de top ai unora din cele mai importante companii din tara
  • Afli cele mai recente modificari legislative si ce beneficii si avantaje iti pot aduce acestea
  • Descoperi cele mai noi solutii in domeniul tehnologiei informatiei

 

NOU ! - INTALNIRI PRIVATE

Cu reprezentantii Bursei de Valori Bucuresti


  • Solutii de finantare prin bursa, adaptate IMM-urilor
  • Avantajele finantarii prin piata bursiera, ale listarii la BVB, costurile comparativ cu alte metode de finantare, solutii de finantare adaptate in functie de dimensiunea companiei si profilul de activitate al acesteia

Cu reprezentantii EY Romania


  • Afli detalii referitoare la beneficiile fiscale pe care le primesc investitorii incepand cu 2014
  • Ai acces la cele mai complete informatii despre schimbarile legislative
  • Afli raspunsurile la problemele generate de legislatia in vigoare

Cu reprezentantii REI Finance Advisors


  • Afli oportunitatile de finantare nerambursabila
    atat pe fonduri europene cat si pe scheme de ajutor de stat disponibile pe perioada 2014 – 2020
  • Care sunt conditiile dar si documentatia necesara pentru accesarea fondurilor nerambursabile disponibile

Cu reprezentantii BSA | The Software Alliance


  • Riscuri legale si de alta natura in caz de descarcare, postare, instalare si/sau utilizare de software nelicentiat
  • Masuri de prevenire a acestor riscuri ce pot fi implementate intr-o companie
  • Cum se pot administra documentele necesare detinerii si utilizarii legale a software-ului
Speakeri confirmati
Moderator
Radu Soviani


Radu Soviani are 14 ani de experienta in presa economica (Tele7abc, B1TV, The Money Channel, Realitatea TV, Curierul National, Money Express), mai multe premii APTR (Asociatia Profesionistilor de Televiziune si Radio) pentru cel mai bun jurnalist economic si multe nominalizari CRP (Clubul Roman de Presa) pentru cea mai buna emisiune economica, in prezent ocupand functia de Purtator de Cuvant al A.S.F. 

Agenda

CONFERINTA - dezbateri & interactivitate

08:30 - 09:15

Inregistrarea participantilor / Welcome Coffee

09:15 - 11:15

Sesiunea I: Consultanta fiscala, financiara si legislativa

  • Ce beneficii fiscale primesc investitorii incepand cu 2014? - Gabriel Sincu, Tax Executive Director, EY Romania
  • Finantarea IMM-urilor prin bursa de valori - Ileana Botez, Director Comunicare si Marketing, Bursa de Valori Bucuresti
  • Asigurarea afacerii si managementul riscului - Ovidiu Farcas, Director Sucursala Sibiu, Allianz-Tiriac Asigurari
  • Alegerea partenerilor de afaceri potriviti. Asigurare si evitarea riscurilor - Eugen Anicescu, Managing Director, Divizia de Asigurari, Coface Romania
  • Fonduri nerambursabile pentru companii - Noua Hg 332/2014 - Roxana Mircea, Managing Partner, REI Finance Advisors
11:15 - 11:30

Pauza de cafea

11:30 - 13:30

Sesiunea II: Resurse pentru dezvoltarea afacerii

  • Aspecte legislative: utilizarea software-ului in companii. Gestionarea corecta a software-ului - Magda Popescu, Outside Counsel, BSA | The Software Alliance
  • Analiza avansata a datelor, predictie si suport pentru decizii rapide pentru management - Silvia Bolohan, Marketing Manager si Daniel Pana, Country Leader, SAS Romania
  • Eficientizarea de costuri in mediul de business utilizand solutiile cloud - Romulus Hent, IT Project Manager, Sobis Solutions (Partener Microsoft Romania)
  • Cum sa beneficiezi de "Cloud". Windows Azure - Ovidiu Teodorescu, Director Marketing, Net Brinel (Partener Microsoft Romania)
  • Solutii flexibile de business adaptate pentru fiecare companie - Alexandru Bratu, Manager Departament B2B, Altex Romania
  • Resurse si instrumente suport in mediul online pentru cresterea vanzarilor. Strategii de promovare si prospectare eficiente - Dumitru Ion, CEO, Kompass Romania
13:30 - 14:00

Pranz & Networking

14:00 - 16:00

WORKSHOP - Motivarea si cresterea eficientei echipelor de vanzari & business development

  • Solutii pentru motivarea echipelor de vanzari si business development - Cosmin Joldes, Senior Consultant, Equatorial
  • Branding-ul Personal - element esential pentru succesul in afaceri - Elena Badea, Marketing Director, EY Romania
Galerie foto

Inregistrare

 
 
Inregistreaza-te acum si participa la evenimentele doingbusiness.ro!
 


Organizator

 


 

Parteneri

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Organizatii Suport

 


 

Parteneri media