Premise: In 2013 cresterea economica a Romaniei a accelerat usor, sustinuta mai ales de un an agricol bun si cresterea exporturilor si industriei. Relansarea consumului intern continua insa sa ramana sub semnul incertitudinilor si sub influenta directa a factorilor de politica fiscala si de reglementare si a mediului de afaceri. Anul 2014 poate fi anul de inceput al unui nou ciclu de crestere economica in care IMM-urile pot prelua rolul de catalizator.

 

IMM ReStart aduce in atentia antreprenorilor solutii concrete, resurse si informatii cu impact semnificativ pentru zonele cheie in dezvoltarea companiilor.

 

IMM ReStart - format interactiv,

cu patru componente complementare:

 

  • Consultanta, pentru zonele determinante in activitatea IMM-urilor
  • Resurse dedicate IMM-urilor, ce pot fi folosite pentru o dezvoltare accelerata
  • Training specializat si dezvoltare personala
  • NOU! Intalniri private in cadrul carora puteti primi consultanta gratuita

Cine sunt vorbitorii?

  • Reprezentanti ai autoritatilor nationale, locale si  ai asociatiilor profesionale
  • Consultanti din domeniile financiar, audit, fiscal, juridic, finantare, 
  • Reprezentanti ai companiilor care au dezvoltat solutii dedicate IMM-urilor 
  • Traineri specializati in furnizarea de know-how pe tematici de interes pentru intreprinzatori
  • Furnizori de resurse si solutii pentru dezvoltarea IMM-urilor

 

NOU ! - INTALNIRI PRIVATE

Cu reprezentantii Bursei de Valori Bucuresti


  • Solutii de finantare prin bursa, adaptate IMM-urilor
  • Avantajele finantarii prin piata bursiera, ale listarii la BVB, costurile comparativ cu alte metode de finantare, solutii de finantare adaptate in functie de dimensiunea companiei si profilul de activitate al acesteia

Cu reprezentantii EY Romania


  • Afli detalii referitoare la beneficiile fiscale pe care le primesc investitorii incepand cu 2014
  • Ai acces la cele mai complete informatii despre schimbarile legislative
  • Afli raspunsurile la problemele generate de legislatia in vigoare

Cu reprezentantii BCR Pensii


  • Afli informatii detaliate despre o solutie de optimizare a costurilor cu angajatii
  • Ai acces la informatii cheie cu privire la fidelizarea si motivarea angajatilor
  • Afli informatii cu privire la cum sa imbunatatesti imaginea companiei ca angajator

Cu reprezentantii BSA | The Software Alliance


  • Riscuri legale si de alta natura in caz de descarcare, postare, instalare si/sau utilizare de software nelicentiat
  • Masuri de prevenire a acestor riscuri ce pot fi implementate intr-o companie
  • Cum se pot administra documentele necesare detinerii si utilizarii legale a software-ului
Speakeri confirmati
Moderator
Radu Soviani


Radu Soviani are 14 ani de experienta in presa economica (Tele7abc, B1TV, The Money Channel, Realitatea TV, Curierul National, Money Express), mai multe premii APTR (Asociatia Profesionistilor de Televiziune si Radio) pentru cel mai bun jurnalist economic si multe nominalizari CRP (Clubul Roman de Presa) pentru cea mai buna emisiune economica, in prezent ocupand functia de Purtator de Cuvant al A.S.F. 

Agenda

CONFERINTA - dezbateri & interactivitate

08:30 - 09:00

Inregistrarea participantilor / Welcome Coffee

09:00 - 11:15

Sesiunea I: Consultanta fiscala, financiara si legislativa

  • Ce beneficii fiscale primesc investitorii incepand cu 2014? - Gabriel Sincu, Tax Executive Director, EY Romania
  • Finantarea IMM-urilor prin bursa de valori - Katarzyna Gajda, Executive Manager, Bursa de Valori Bucuresti
  • Fonduri nerambursabile pentru companii - Noua Hg 332/2014 - Roxana Mircea, Managing Partner, REI Finance Advisors
  • Asigurarea afacerii si managementul riscului - Roxana Mosneanu, Director Regional - Regiunea Centru, Allianz-Tiriac Asigurari
  • Cheltuieli inteligente - cum retinem angajatii cheie in companie - Melania Mirea, Director Executiv, BCR Pensii
11:15 - 11:30

Pauza de cafea

11:30 - 13:00

Sesiunea II: Resurse pentru dezvoltarea afacerii

  • Alegerea partenerilor de afaceri potriviti. Asigurare si evitarea riscurilor - Matei Mihailescu, Director Vanzari, Coface Romania
  • Analiza avansata a datelor, predictie si suport pentru decizii rapide pentru management - Daniel Pana, Country Leader, SAS Romania
  • Resurse si instrumente suport in mediul online pentru cresterea vanzarilor. Strategii de promovare si prospectare eficiente - Dumitru Ion, CEO, Kompass Romania
  • Aspecte legislative: utilizarea software-ului in companii. Gestionarea corecta a software-ului - Magda Popescu, Outside Counsel, BSA | The Software Alliance si Sorin Glogojan, Inspector - Serviciul de Investigare a Fraudelor, IPJ Brasov
13:00 - 13:45

Pranz & Networking

13:45 - 15:00

WORKSHOP - Motivarea si cresterea eficientei echipelor de vanzari & business development

  • Solutii pentru motivarea echipelor de vanzari si business development - Diana Rosetka, Managing Partner, AchieveGlobal
  • Branding-ul Personal - element esential pentru succesul in afaceri - Elena Badea, Marketing Director, EY Romania

EXPOZITIE - pe toata durata evenimentului

Galerie foto

Inregistrare

 
 
Inregistreaza-te acum si participa la evenimentele doingbusiness.ro!
 


Organizator

 


 

Parteneri

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Partener logistic

 


 

Parteneri media